Tuesday, July 19, 2011

letihnyer...

hye...malam nie aku letih sgt2...hari nie aku dah start mule projek wiring kat UM....pagi2 lg aku bgn....g umah majikan aku....then kiterang gerak  um naik van...seb bek abg yg kijer ngan aku tuh sempoi...aku start kijer dalam kul 11 pg gak r...sampai jer kat um,abg dah usha n pikir plan 4 wiring...aku dok nganga jer...x expert lg...then die lukis tang maner nak di wirekan...kijer aku rini nampak senang....aku kene hack dinding jer....supaya senang....dah ade tande,aku pecahkan jer...sumpah aku kater kijer tuh letih....mata aku masuk habuk2 simen...pedih giler...dengan kene tampung drill tuh...xder r berat...tapi gelas pown kalo pegang lelame....lenguh kan??hahahha,tapi tuh semua pengalam n di jadikan pengalaman ...hahaha...atart li nie r aku ase yg aku leyh belajar pasal letrik.....aku nie mcm kain putih wlupun aku dah sem 2 kat ikm...hahhaa...sialkan aku...tuh r..owg belajar aku mengular....hahhaa...

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Total Pageviews