Monday, July 18, 2011

kendurii kesyukuran...

17/7/11...aku g kenduri kesyukuran yg diadakan oleh ayahanda aku semperna menyambut kelahiran anak bongsunyer (putri)...jam 10.00 am dah kedengaran laungan marhaban yg telah di tempah khas oleh ayahanda...setelah selesai marhaban,bacaan Yassin pula di baca secara beramai2 yang diketuai oleh ayahanda sendiri...bab makan....sedap gak r....seluruh family bertungkus lumus menyiapkan makanan untuk di jamu kepada tetamu yg hadir...

11.00 pg...ak smpai rumah ayah...x pasal2 aku kene bawak member2 anje...xper seb bek member aku gak...anjer x pasal2 dapat hadiah...bukan bezday die pown....hahaha....ramai gak yg tumpang aku....sardin gak kete bapak aku hari tuh...hahahatapi alhamdullilah selamat sampai...sampai2 kesian sudah tgok tain...dah r semalam satu hari die kijer...xper...aku tolonk r die bg die rehat jap....(thankz kat toyol,ngan semua yg tolonk aku basuh pinggan)...dah letih basuh pinggan aku pown berhenti makan...ingat nak stop kejap jer....tp sampai ke last sudah..hahaha

tapi yg buat aku happy sangat hari nie sebab aku dapat jumper ngan die blik...seb baek die layan aku lg...ingat dah benci ngan aku..ahahah....cumel gak r die...hahaaha...aku ajak die teman aku g antar bebudak g kfc 13,smbut bezday adeq syai...time pegi bowink sebab die dok blakang....time balik...syok....baru aku dapat borak panjang ngan die...hahaaa....

tragedi sudah....elok nak balik...tayar keter plak wat hal....g bantai koyak pasal pa???kan dah x pasal2 aku kene lecture ngan mak aku!!!...mengong tolll...jalan kat jalan kebun nie siallah...tuiiihhh!!!...hahaa
xper...(Thank tain tolonk aku tukar tayar spare..)...9t aku payung ko minum k....hahaha

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Total Pageviews